نیاز به راهنمایی دارید؟

شرایط و ضوابط استفاده

Conditions.jpg

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی گیل شاپ
همۀ قوانین فروشگاه اینترنتی  گیل شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و طبیعتاً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

قانون ثبت سفارش

با توجه به این‌که موجودی و قیمت کالاهای گیل شاپ به روز است، نیازی به استعلام قیمت و موجودی نیست، پس از ورود به‌ حساب کاربری و انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آن به سبد خرید مرحلۀ ثبت خرید و پرداخت صورت می‌گیرد. اگر پیش از وارد شدن به‌ حساب کاربری خود در سایت گیل شاپ کالاهای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله «ورود به سایت» با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت ‏‌شوید. اگر عضو سایت نیستید می‌‏‏توانید به‌ راحتی در چند ثانیه و با واردکردن شماره همره و رمزی دلخواه که به خاطر می‌سپارید، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید. پس از تکمیل مراحل خرید، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.

نکته 1: امکان خرید بدون ثبت نام در سایت وجود ندارد، فقط کافی‌ست یک مرتبه کد اعتبارسنجی که برایتان پیامک می‌شود را در زمان ثبت‌نام وارد نمایید.

نکته 2: پرداخت صرفاً به ‌صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت و از ثبت سفارش به صورت تلفنی و یا شبکه‌های اجتماعی و... معذوریم.

نکته3: اگر قیمت محصولی با قیمت روز بازار اختلاف فاحشی داشته باشد و یا  از جانب زز زاگرس  اشتباه وارد شده باشد، زز زاگرس امکان لغو آن خرید را دارد و مبلغ مورد نظر به مشتری عودت داده خواهد شد .

نکته 4: جهت حمایت از حقوق مصرف‌کننده، راجع به اجناس مصرفی مورد نیاز عامه مردم و پر فروش، در صورت مشاهدۀ خریدهای غیر متعارف (بیش از حد مجاز) امکان لغو فاکتور از جانب فروشگاه اینترنتی گیل شاپ وجود دارد.
نکته 5: طبق قوانین فروشگاه اینترنتی گیل شاپ ، برای خریدهای بالای 3 کیلوگرم، متناسب با وزن کالا «هزینه حمل و نقل» دریافت خواهد شد. (طی تماس تلفنی)

نکته 6: مشتری موظف است محصولات را مطابق توضیحات مندرج در محصول، مورد استفاده قرار دهد، در صورت عدم رعایت نحوۀ مصرف و بروز هر گونه خسارت، آسیب و... مسئولیت با شخص مصرف‌کننده خواهد بود.

نکته 7: در صورت مشاهدۀ هرگونه سوء استفاده از کدهای تخفیف (برای خرید اول، تخفیف روی اجناس خاص و ...)  گیل شاپ مکلف به ارسال اولین سفارش بوده و بقیۀ سفارشات به صوت خودکار لغو خواهند شد.

نکته 8: به دلیل اینکه ارسال تمام سفارش‌ها توسط پست جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد، در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بسته‌بندی از دریافت بسته خود داری نمایید. هم‌چنین در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب در اجناس از اینجا اقدام به ثبت شکایت نمایید.

نکته 9: امکان لغو و ویرایش سفارش حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش (به جز در زمان جشنواره‌ها که تا قبل از تغییر به وضعیت «ثبت در حسابداری» این امکان فراهم است) وجود دارد. چنان‌چه پس از این مدت زمان، کاربر قصد لغو سفارش را داشته باشد، باید در زمان تحویل سفارش، مرسوله را برگشت زده و پس از وصول مرسوله به گیل شاپ ، استرداد وجه قابل انجام است.

قوانین ارسال کالا و هزینه ارسال

ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی گیل شاپ در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. ارسال سفارش نیز در تمامی روزهای هفته به جز تعطیلات رسمی انجام می‌گیرید.

تمامی مرسوله‌ها با پست پیشتاز ارسال شده و طی 4 الی 7 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.
در نظر داشته باشید سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ثبت شوند، روز شنبه بسته بندی و ارسال خواهند شد.
در روزهای ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای پایانی سال به دلیل حجم بالای سفارش‌ها، با توجه به روش سفارش و محل دریافت کالا، زمان ارسال متغیر خواهد بود.

قوانین برگشت کالا

طبق مادۀ ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله از راه دور مصرف‌کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت ‌برای انصراف (‌حق انصراف) از خرید خود بدون تحمل جریمه یا ارائۀ دلیل داشته باشد.‌ تنها هزینۀ تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینۀ باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

شروع اعمال حق انصراف به ترتیب زیر خواهد بود:

الف) درصورت فروش کالا، از تاریخ تسلیم کالا به مصرف‌کننده
توجه ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده‌ نشده باشد. هم‌چنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته‌ شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.

توجه ۲: طبق مادۀ ۴۱ قانون تجارت الکترونیکی تأمین‌کننده می‌تواند کالا یا خدمات مشابه آنچه را که به مصرف‌کننده وعده کرده تحویل یا ارائه نماید، مشروط بر آن‌که قبل از معامله یا در حین انجام معامله آن را اعلام کرده باشد.

توجه ۳: در موارد زیر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش گیل شاپ اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود:

۱- آسیب‌دیدگی در اثر حمل‌ونقل ایجاد شده باشد. در صورت تائید، شرکت حمل‌کننده مسئولیت جبران خسارت را خواهد پذیرفت. عودت زمانی صورت می‌گیرد که کارتن بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد، در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.

۲- آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. عودت زمانی صورت می‌گیرد که کارتن بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.

۳- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد. وجود مغایرت بر مبنای مشخصات کالا و مشخصات فنی ثبت‌ شده در وب‌سایت است. ممکن است عکس ظاهری دارای تفاوت در جزئیات اندکی با کالای اصلی داشته باشد. اگر تشخیص مغایرت از روی بسته‌بندی امکان‌پذیر است از باز کردن بسته خودداری شود.

توجه ۴: در موارد زیر طی ۷ روز پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش گیل شاپ اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود:

۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد. عودت زمانی صورت می‌گیرد که کارتن بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.

ب) حق انصراف مصرف‌کننده در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است اجرا نخواهد شد.
۱-کالاهایی مانند مواد غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی، امکان مرجوعی ندارد.

۲- لوازم شخصی و بهداشتی و مراقبت پوستی و آرایشی، به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی، شامل مهلت تست ۷ روزه نیستند.

بازگشت به بالا
منو
بستن
سبد خرید
بستن
بازگشت
حساب کاربری
بستن