سوالات متداول
آیا برای خرید از گیل شاپ باید در سایت عضو شوم؟
ایجاد حساب کاربری در گیل شاپ موجب ارائه خدمات مطلوب و سهولت در پیگیری سفارشها میگردد. تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی گیل شاپ در تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، شما را همراهی می کند.
آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟
بله. شما می توانید با شماره تلفن (04133819688) تماس گرفته و توسط کارشناسان فروش گیل شاپ سفارش خود را ثبت کنید.
چگونه به گیل شاپ اعتماد کنم؟
سایت گیل شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره است. نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهمترین معیارها در معتبر بودن یک سایت است. برای بررسی صحت نماد الکترونیک کافی است روی لوگو نماد الکترونیک در صفحه اصلی سایت کلیک کنید تا اطلاعات صاحب امتیاز، آدرس و شماره تلفن ثبت شده سایت نمایش داده شود. روش دیگر برای ارزیابی نماد الکترونیک، رفتن به سایت enamad.ir است. در این سایت شما می توانید با کلیک بر روی استعلام، سایت گیل شاپ را بررسی کنید.
چگونه کد تخفیف دریافت کنم؟
کدهای تخفیف از طریق کانالهای اطلاع رسانی گیل شاپ در شبکههای اجتماعی و یا از طریق پیامک و نوتفیکیشن به اطلاع مشتریان می رسد، پس صفحۀ اینستاگرام و کانالهای شبکههای اجتماعی را دنبال کنید تا از تخفیفهای هیجانانگیز گیل شاپ در موعد مقرر باخبر شوید. با توجه به حساسیت گیل شاپ به حفظ اطلاعات و حریم شخصی کاربران، ما همیشه در تلاش هستیم با ارائۀ خدمات برتر و همچنین استفاده از روشهای امن و افزایش امنیت سایت، حافظ اطلاعات شما باشیم.
زمان تحویل کالا چقدر است؟
تمامی مرسولههای ارسالی با پست پیشتاز ارسال شده و طی 3 تا 7 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.
هزینۀ ارسال پستی کالا چقدر است؟
هزینه ها بر حسب وزن محاسبه می گردد
اگر کالای ارسالی دچار آسیب فیزیکی شده باشد و یا با کالایی که در وبسایت گیل شاپ دیدم مغایرت داشته باشد باید چه کار کنم؟
میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره (04133819688) و یا دایرکت اینستاگرام گیل شاپ نقص و آسیب فیزیکی در محصولات ارسالی را به تیم پشتیبانی گیل شاپ اطلاع دهید. بدیهی است گیل شاپ خود را موظف به پیگیری مشکل و بازگشت کالا میداند. در صورتی که کالا قابل برگشت باشد، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار، هزینۀ پرداختی مشتری برای کالا و هزینه پستی در وجه مشتری واریز می گردد ، در صورتی که کالا غیرقابل برگشت باشد، با هماهنگی و تایید واحد پشتیبانی هزینه پرداختی مشتری برای کالا در وجه وی واریز می گردد.
اگر کالای ارسالی اصل نباشد چه کار باید بکنم؟
با عنایت به اینکه سیاست فروش گیل شاپ ارائه کالای اصل به مشتریان می باشد ، و اصل بودن کالا مهمترین شاخصه فروشگاه گیل شاپ می باشد ، درصورتی که مشتری نسبت به اصل نبودن کالا اعتراضی دارد ، می تواند کالا را به صورت پلمپ عودت نموده و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عیناً به حسابشان واریز می گردد ، بدیهی است در این خصوص هزینه پستی عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
با عنایت به اینکه سیاست فروش گیل شاپ ارائه کالای اصل به مشتریان می باشد ، و اصل بودن کالا مهمترین شاخصه فروشگاه گیل شاپ می باشد ، درصورتی که مشتری نسبت به اصل نبودن کالا اعتراضی دارد ، می تواند کالا را به صورت پلمپ عودت نموده و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عیناً به حسابشان واریز می گردد ، بدیهی است در این خصوص هزینه پستی عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
اگر تاریخ انقضای کالای ارسالی با تاریخ انقضای مندرج در اطلاعات محصول سایت مغایرت داشته باشد چه کاری باید انجام دهم؟
می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره (04133819688) و یا دایرکت اینستاگرام گیل شاپ این مساله را به تیم پشتیبانی گیل شاپ اطلاع دهید. بدیهی است در این صورت کالا را به انبار عودت و به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد که در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده فروشگاه گیل شاپ می باشد.
می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره (04133819688) و یا دایرکت اینستاگرام گیل شاپ این مساله را به تیم پشتیبانی گیل شاپ اطلاع دهید. بدیهی است در این صورت کالا را به انبار عودت و به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد که در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده فروشگاه گیل شاپ می باشد.
با عنایت به اینکه سیاست فروش گیل شاپ ارائه کالای اصل به مشتریان می باشد ، و اصل بودن کالا مهمترین شاخصه فروشگاه گیل شاپ می باشد ، درصورتی که مشتری نسبت به اصل نبودن کالا اعتراضی دارد ، می تواند کالا را به صورت پلمپ عودت نموده و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عیناً به حسابشان واریز می گردد ، بدیهی است در این خصوص هزینه پستی عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
اگر پس از رسیدن کالا به هر دلیل قصد عودت کالا را داشته باشم چه کار باید انجام بدهم؟
می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره (04133819688) و یا دایرکت اینستاگرام گیل شاپ این مساله را به تیم پشتیبانی گیل شاپ اطلاع دهید. بدیهی است در این صورت کالا را به انبار عودت و به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد که در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده فروشگاه گیل شاپ می باشد.
با عنایت به اینکه سیاست فروش گیل شاپ ارائه کالای اصل به مشتریان می باشد ، و اصل بودن کالا مهمترین شاخصه فروشگاه گیل شاپ می باشد ، درصورتی که مشتری نسبت به اصل نبودن کالا اعتراضی دارد ، می تواند کالا را به صورت پلمپ عودت نموده و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عیناً به حسابشان واریز می گردد ، بدیهی است در این خصوص هزینه پستی عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.